5 Aralık 2018 Çarşamba

"İlklerim" Anı Kartları

Merhaba!
İlk yayınım :)
Batu'nun diş buğdayı için PowerPoint üzerinde afiş, sticker gibi hazırlıklar yaparken düşündüm de bu tür ürünler parti malzemeleri satan tükanlarda, Instagram sayfalarında bi dünya para. Bundan ziyade hazırlarken böylesine zevk aldığım tasarımları neden paylaşmıyorum dedim, ve yola çıktım :) Tamam kabul aşırı profesyonel değiller, ama kötü de değiller, bence (😄). İşte bu sebeplerle bu bloğu açtım.

Peki blogda neler paylaşacağım? Çeşitli temalarda doğumgünü parti malzemeleri (ve belki yapılışları), Batu için hazırlayıp çektiğim temalı fotoğraflar, gibi gibi. Önerilere de açığım.

Bu yayınla da Batu için hazırladığım "ilklerim" kartlarını paylaşıyorum. Yapmanız gereken renkli çıktılarını alıp, tarihi yazarak kartlarla birlikte bebeğinizi fotoğraflamak. Umarım işinize yarar 🙌

(Dipnot: Batu'nun henüz dişi yok, benimkisi can sıkıntısı😚)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder